Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Μικρό τσαντάκι μέσης - η νέα τάση της σεζόν



Ω, θαύμα! Τόσο απαραίτητο και εύχρηστο τσαντάκι μέσης και πάλι  στη μόδα! Τώρα θα μπορέσω και πάλι να μεταφέρω όλα όσα χρειάζομαι στο αγαπημένο μου, ασφαλές και σίγουρο τσαντάκι μέσης από την Μ+Κ, φτιαγμένο από ιταλικό δέρμα!

Τσαντάκι μέσης κατασκευασμένο από εξαιρετικής ποιότητος δέρμα σε πορτοκαλί χρώμα.
Τσαντάκι μέσης κατασκευασμένο από εξαιρετικής ποιότητος δέρμα σε πορτοκαλί χρώμα.



Σε ένα τσαντάκι μέσης εύκολα χωράει το κινητό μου μαζί με το πορτοφόλι μου, θα προσθέσω και την άδεια οδήγησης, την ταυτότητα και όλα τα κλειδιά μου. Τώρα είμαι έτοιμη και σίγουρη 100% ότι δεν θα ξεχάσω πάλι την τσάντα στο κάθισμα του αυτοκινήτου - αφού τώρα η τσάντα έγινε προέκταση του σώματός μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου